Elisasinem 7. Haftamda düşük riski yaşadım baya lekelenmem oldu kesemin için kan vardı. 5 iğne vermişti doktorun 3 günde 1 vurulmuştum birde progestan verdi vajinal bölgeden fitil olarak kullanmıştım şükür şuanda 23+4 üm herşey yolunda ikimizde sağlıklıyız. İnşallah en kısa zamanda düzelir 🤲🏼🙏🏼 Bol bol yatın uzanın yarım saatte bir ayağınızın altına yastık koyun edin Ev işi yapmayın yükseğe uzanmayın sadece yatın gerekirse yemekte yapmayın ♥️