bebegimd7 Adeti geçtikten sonra testte çıkmayan var mı? Geç döllenme olmadan ama. Adetimin 5 gün gecikmesinde test yaptım çıkmadı ama adet olmuyorum
burcuo bebegimd7 Ben adetin 3.gün gecikmesinde test yaptım, ilk silik çıktı ama ikinci testte çok net negatif çıkmıştı. Ama hamileymişim
Flowermom0 bebegimd7 9 haftalık olana kadar oğlum ne kanda ne idrarda çıktı. Allahtan ilaç içmişim. En sonunda adet olamıyorum diye baska doktora gittim kan verdirdi hamileain dedi ultraayona bi aldı çocuğun cinsiyeti bilr çıktı
Zhdnl Adetimin geciktiği oluyordu 4-5 gün kadar ama sonra Regl oldum hep. Geç döllenme olabilir çok şüpheleniyorsanız kan testi verebilirsiniz
Manuka bebegimd7 ben adetim geciktikten sonra 1 hafta arayla gebelik testi yaptım. 2 si de negatifti. 3. Testte 2. Çizgiyi gördüm. Sonuç olarak benimki geç döllenmeymiş.
rabiayldrm bebegimd7 canım benimde 3 gün geçti 3 gündür de bazı testlerde silik de olsa çıkmıştı Predictor yaptım onda negatifti Dün gece kan verdim acilde maalesef negatif 🥹 İnşallah sizin vardır