29+4 üz. Bugüne kadar normaldi herşeyim. Bebek hep aşağıdaydı. Yani bn orlarda hissederdim. Ama bir kaç haftadır yukarıya çıktı. Şimdi yine aşağıda hissediyorum normalmidir. Birde arada sertleşir gibi oluyor ama toplanma değil eminin. Çünkü diğer hamileliğimde bu toplanıp sertleşirdi oda kasılma yapardı. Bu öylr bişey değil sert bir şekilde hareket ediyor sanıyorjm çıkıcak. Serviks boyj falan ölçülüyor her kontrolde normal çıkıyor. Acaba büyüdümü iyice yeri daraldı diye böyle sert mi hareketleri göbeğimde yok hiç. Nasıl sığıyor bu kız içeriye şaşıyorum.normal mi kızlad ya bu haftalarda