Esum48 Kizlar arkadasimla ayni doktorda sezaryen dogum yaptik ona 6.ayda gel kontrole hem de smear testi yapalim rutin seyelr demis. Bana hic oyle bir sey demedi. Sizin doktorlariniz soyledi mi bu konuda bisey ? Acaba yasindan kaynakli mi ?
Beyza_12 Esum48 21 ☺️covidin de çok yoğun olduğu bı donemdi sokağa çıkma yasakları falan geldi o ara bende zaten çatı muayenesinden çok etkilendigim için smear testinden korktum gitmedm
Beyza_12 Esum48 şimdi 25 te tekrar doğum yapacam Şubat’ta kısmetse ☺️doktorumda farklı bakalım bu ne zaman cagiracak bu kez komtrolume mutlaka gitmeyi düşünüyorum
aslihan41 Esum48 2021 Aralık ayında doğum yaptım benimde 40 çıkınca gel demişti kontrol ve smear testi yapmıştı rutin o şekilde yapıyordu benim doktorum. 40 çıkınca gidilir diye biliyorum bende herkesten öyle duymuştum. Sezeryan oldum bu arada yaşımda 26 idi.
Esum48 aslihan41 Allah Allah ben bi sorayim o xaman korkuyorum da smeardeen vermek de istemiyorum aslinds
myangelson Esum48 ilk doğumumda 40 kanaman bitince gel dedi doktor o zaman gittim smear yapildi 27 yaşındaydım