Simgem Kızlar dün gece 38.5 ateşle acile kaldırıldım ateşimi düşünemiyorlar augmentın bıd 1000 mg verdiler 12 saatte bir kullanılacak Kullanan var mı bebeğe bir zararı var mı 12. Haftama yeni girdim
Fatley Merhaba geçmiş olsun, ben kullandım hiç bir zararı yok. Zaten hamilelikte kullanılan bir ilaç ayrıca ateş inanın daha tehlikeli bebek için. sizin iyi olmanız gerekli:)
Simgem Fatley çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız dün kbb ye de gittim paroldan başka birşey veremem deri ateşim düşmüyor Doğum doktoruma çıktım o da bu ilacı yazdı Emin’im kötü birşey olsa zaten yazmaZlar ama ne bileyim insanın içine kuşku düşüyor
Fatley Simgem Korkma sakın inan ateş daha önemli , hem artık o sıkıca tutunar merak etme , dinlen ama ihmal de etme. çok geçmiş olsun.
Simgem Fatley malesef çalışıyorum canım bugünlük rapor aldım çorba limonlu su içip duruyorum inçe giyiniyorum bakalım inşallah çabuk atlatırım
Fatley Simgem Raporunu uzatabilirsen uzat hamile olduğun için en doğal hakkın, dinlenmeden geçmiyor. ben 15 gün çektim. o yüzden çok yorma sen kendini.