gamze_gs88 bebegimd7 teste çıktı kanda çıkmadı :)))) 30 Eylülde kan verdim negatif 16 ekimde evde test pozitif 17 Ekim hastaneye gittim 6.5 haftalık hamıleymısım
gamze_gs88 brtg 1.20 negatif ilk kan aslında hamıle olduğum hale 17 gün sonra 1.300 küsür 6.5 haftalık hamıleydım
brtg gamze_gs88 bende 1 hafta önce verdim 1.20 dün verdim yine 1.20 benimde sonra yükselir mi acaba testlerim pozitif😪
gamze_gs88 brtg biraz bekle bakalım ben şimdi sana bişey desem umut gibi olur ben sana kendi yaşadığımı bahsedıyorum
Asli4152 brtg benim kan sonucum 2.39 çıktı ama adet gecikmem de var evdeki testten yaptığım iki çizgi çıktı.
brtg Asli4152 benimde 6 gün gecti gecen hafta persembe ameliyat oldum böbrek taşindan kan geldi doktor adet olmuşsun dedi ama bi kerede kesilmez hemen ve hemende sökülmez önceden test yapiyordum tek cizgi cıkıyordu sadece😪