Selamlar ben yaklasık 17 haftaşık hamileyim. Sol tarafımda hep bir ağrı var oturup kalkarıen dokunduğumda vs. Hamilelikten önce bende kanamalı kist oluyordu ağrısı onunla aynı. Acaba kist var da bebek baskı mı yapıyor diye düşünüyorum. Sizin nasıldı tam olarak belirtileriniz?