Elisa0101 Yatış yapmaları cok iyi
arkadaşım hiç farkında olmadan tansiyon yüksekliğinden plesanta previa yaşadı
yani bebek eşinden ayrılmış 36. haftada yogun kanamayla ambulansla hastaneye gitti bebek oksijensiz kaldı yogunbakımlarda yattı
ben de ondan öğrenmiştim tansiyonun bu kadar önemli oldugunu son haftalarda.
Hastanede olmanız cok iyi,içiniz rahat olsun..
Sağlıkla kolaylıkla kucagınıza alın imşallah.
Bilmeden eve gitseniz kötü şeylee olabilirdi verilmiş sadakanız varmış sakın üzülmeyin sevinin