Bnguuu_102 hiç bir belirtim yok şuanda aşı için gittim 1 ay öncesinde gittiğimde idrar kan vermiştim sonucuna gidememistin grev vs derken . Dr gittiğimde kanlanma varmı idrar da kanlanma vs gibi birşeyler dedi sonra bı daha idrar kan tahlili istedi ertesi günü öğleden sonra sonuca gittim protein kaçağı var dedi kadın doğuma sevk etti ve hemen gitmen lazım dedi dahiliyeye de gitmen gerekebilir dedi tansiyon ilacı kullanmaya başlayabilirsiniz dedi . Herneyse kadın doğuma gittim Dr bu problem değil dedi 1+ veya 2 + önemli dedi tansiyon takibi yap dedi tansiyonun 14.8 14.9 olunca ilaç başlanabilir dedi. İçim rahat etmedi birde özeldeki Dr ma gittim oda sağlık ocağında verilen testlere guvenmiyorum dedi muhtemelen problem çıkmaz dedi tekrar idrar istedi ve sonuç negatif çıktı 1 hafta sonra gel dedi tekrar muayene tahlil yapacağız dedi ama benim devlet Hastanesi’nde rutin kontrolüm var ona gideceğim durumdan Dr bahsedecegim ve sonuçları göstereceğim bakalım Drm ne diyecek yani vende bilmiyorum henüz bebeğim çok küçük umarım bir sorun çıkmaz. Şuanda tansiyon takibi yapıyorum .