Kızlar bugün doktora gittim kesenin gayet güzel olduğunu söyledi henüz kalp atışı için erken dedi 5+5 ultrasonda bebeğim ama aklıma takılan şu geçen hafta 1792 ydi betam bugün tam bir hafta sonra 9899 doktorum gayet iyi dedi ama benim aklıma çok takıldı ya içim içimi yedi :( günlük %60 artış olmuş gibi ama bir haftada düzenli %60 arttı mı bilmiyorum keseden sonra beta önemli mi