Merhabalar, hamilelikte hastalık süreçlerini nasıl yönetiyorsunuz? Özellikle sorum ilk hamileliği olmayanlara. Benim bir çocuğum daha var ve kreşe gidiyor. Sürekli hastalanıyoruz. Şu an yine hasta 🥺 Bebeğimde de erken gelişim geriliği var. Daha geçen enfeksiyon olmuş olabilir diye amniyosentez oldum. Bu süreç böyle nasıl bitecek bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun 🙏🏻