Candyboy Üstteki iyi farklı bir modelini aldım ama diğerinin de sallanma özelliği çok iyi başka bir çocuğum olursa 2. Olandan alıcam diyorum hep.
Esra1999 Candyboy otomatik olması iyi dimi en azından kendi kendine sallanır o sırada da anne işini gücünü yapar ben çok kararsız kaldım kızımın gelmesine günler var hangisini alıcam daha karar veremedim
Candyboy Esra1999 ben asla sallamam falan zararlı diyordum ama emin olun kesinlikle bir yerde sallıyorsunuz o yuzden kendinizi yıpratmadan sallananı almalısınız bence. Hem çok hızlı da sallamıyor zaten
Melek3675 Esra1999 bende bi sorun olmadı onda zaten kendi kendine uyuyor bende işlerimi yapıyoruö yemek yaparkende yanıma alıyorum cok rahat valla
Bluebey Usttekinin farkli markasini aldim ben herkes memnundu ben henuz kullanamadim ama alttakinde daha kisa sure durabiliyo sanirim usttekinde biraz hareketlenince kendi kendini salladigi icin hosuna gidiyomus