Bende serkilajliydım ve 32+2de suyum geldi hastadeyim 2 gündür dikişi aldılar ciğer geliştirici vuruldu sancım hafifledi devamlı nst ile kontrol ediyorlar orda cçıkmıyor sancı ama ben hissediyorum 2 saatte nidicart veriyorlar doktoru bekliyorum ne diyecek bakalım rabbim hepimize kolaylık versin