Eda42_ hsg(rahim filmi) çektirdiniz mi?hamilelik gerçekleştiyse demekki tüpleriniz kapalı değil.Boş gebeliğin sebebi genellikle kalitesiz sperm nedeniyle olabiliyor.Eşiniz spermiyogram testi yaptırsın orada morfolojide sıkıntı varmı yokmu ona bi bakın.Sorunun kaynağını bulmak bazen en önemlisi, her doktor farklı birşey söylüyor çünkü