gak18 Merhaba evde gebelik testi yaptığımda silik çıktı hemen kan vermeye gittim. Ama kanda beta 0.99 çıktı. Test bozuk olabilir. Çok heveslenmiştim. Regle çok var daha sonra yükselme olabilir mi?
Nilayy95 gak18 canım bu kişinin yumurtlama tarihine yani hamile kalma tarihine göre değişir fakat ben 6 gün kala öğrenmiştim 18 di değerim
Dorammm gak18 ben de 8 gün kala yaptım 0.100 çıktı 4 gün kala yaptığımda 34 çıkmıştı .şuan 7+4 haftalık olduk .umudunu yitirme daha erken .
gak18 Nilayy95 Allah bağışlasın 🥹 umudum kalmadı açıkçası benim de ama Regl gününü bekleyeceğim bakalım hayırlısıysa olsun
Nilayy95 gak18 ne zaman umudun biterse ve kafana takmazsan o zaman oluyor 🙏🏻 o sana geleceği zamanı biliyordur annesi
gak18 Sevgikaya1525 ben de olmadığını düşünüyorum Çünkü yumurtlama gününü 1 gün geçirmiştik. Ama bugün farklı bir marka test alıp deneyim dedim yine anında silik çizgi. Bu testlerin hepsinde mi sorun var yoksa kanda mı bi hata oldu acaba ya
Sevgikaya1525 gak18 aşkm artık testlerde sorun var kanda 3 günlük gebe bille olsn değer çıkar yani testler yalancı olmuş
gak18 Dorammm maşallah Allah sağlıkla kavuştursun inşallah 🥹💗💗 inşallah hayırlısıysa sizin dediğin gibi olur heyecanla bekleyeceğim