_ruveyda06 17 aralık 33 18 aralık 35 20 aralık 22 23 aralık 93 25 aralık 197 27 aralık 179 Bu durumu yaşayan varmı günlerdir sürekli kan veriyorum ultrason bakıyolar başka hiç bisey demiyolar başına gelen varsa nolcak bunun sonucunda söylermisiniz?
Crown23 _ruveyda06 dış gebelik olabilirmi yada kimyasal doktorunuzun bir şey söylemesi lazımdı bu değerlere göre
anneoluyorumm13 _ruveyda06 söylediğim için özür dilerim sağlıklı değil gibi en kısa sürede doktora gösterin mutlaka
_ruveyda06 babycom456 daha önceden de kimyasal geçirdim değer düstü sonra kanama başladı sıfırlandı bitti bubda 8 gündür lekenme yaşıyorum 1 haftadır hastsneye gidiyorum bisey demiyolar
_ruveyda06 Crown23 1 haftadır anlayamadılar dıs gebelikte olabilir normlde mol gebelikte ama hep soru isareti net hic bisey demiyolar var 8 gundur kanamam var
semi29_ _ruveyda06 dış gebelik değildir diye düşünüyorum dış gebelikte de değerler bu şekilde olmaz inşallah vücudunuz kendisi atar
Nart _ruveyda06 dış gebelik gibi malesef dış gebelikte inişli çıkışlı beta olur kimyasalda yükseldikten sonra düşüşe geçer