Gebeyimm Dilra başarı hastanesinde 400 ben para vermemek için devlet hastanesine gittim ama hiç ilgili değiller normal ultrasonda baktılar
Dilra Gebeyimm başarıda baya pahalı bende devlette yaptiricaktim ama zamanimin gectiğini söyledi doktor o yüzden ozelde yaptir dedi
Gebeyimm Dilra devlette yaptırdım ama erken gittim hemen gün alamayacağımı bildiğim için 21 . Haftada çektirdim
Lionyez Doktorun perinatoloji yaZip, yaptırmasını istediği ile radyolog ve ya kadın doğum uzmanlarinin yaptığı detaylı ultrason aynı olmuyormuş. Mesela benim riskli gebelik olarak geçiyor çift rahimden dolayı, bana doktorum perinatoloji yazdı ilgi hastanesini ve Bahat i aradım ancak perinatolog olmadığını , radyologlarin baktığını söyledi bence buna dikkat edin.
Aliiss Lionyez düşük fiyatlı olanlar hep radyolog bakıyor benim araştırdığım kadarıyla perinatologlar 400 dem aşağı yapmıyor benim de perinatologda Medicine hospital 450 TL