Elif_111 Bugün Smear testi verdim biraz kasık ağrım var ve peçeteye lekelenme şeklinde kan geldi başta biraz fazla geldi şimdi çok az geliyor normal midir bu durum
babygirl02 Elif_111 evet normal canım benim lekelenmem yani kanama durduktan 2 gün sonra yine kanamam olmuştu ama normalmiş
Elifimsib Elif_111 normal ben de yaptırdığımda sonrasında kanama oldu ve lekelenmeye döndü birkaç gün sürdü. Kasık ağrısı falan da yaşadım birkaç gün doktorum yaparken olabilir bunlar diye söylemişti zaten
Elif_111 @“Gamzeee_”#p35127676kasık ağrısı falan da var ayakta durunca özellikle vajina kısmında ağrı oluyor