Arkadaşlar merhaba bu durumu yaşayan anne adaylarınin yorumlarını bekliyorum. Bata göre 7+5 ama bebeğe göre 6+4üm bugün özel bir hastaneye gittim alttan bakıp bebeği görebildik ama kalp atışın zayıf olduğunu söyledi haftaya tekrar randevum var kan sulandirici iğne kullanmaya başladım. Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı?