Kızlar şimdi doğumuma 37 gün kaldı uygulamaya göre kayınvalidemlerle geldim doğum için evde kv bı gorumcem çocuğu ve ben kalıyoruz evde hem alaturka tuvalet hemde klozet var kv görümcem ve kızı klozete giriyor ben rahat edemiyorum hemde açıkçası ben enfeksiyona çok açık gibi bişeyim evde sadece eşimle kullandifim halde enfeksiyonum aşırı çok oluyor ve afedersiniz çok yanma oluyor kısacası kvlerde iken şuan bile alaturka tuvalete giriyorum sizce bı sıkıntı olurmu sizler napiyorsunuz