Gmom_ Kızlar merhaba 238 betam çıktı aradan 5 gün geçti 968 çıktı iki gün sonra 1337 çıktı doktor beta düzensiz sağlıksız bir gebelik olur dedi kesem 3 mm göründü ama düşebileceğini düşmezse de ilaçla yada kürtajla düşüreceğini söyledi zor mudur bu süreç
minikbebegim06 Gmom_ tekrar kan verecektiniz 1337 den sonra verdiniz mi acaba bir de başka doktora gitseniz
Larraa Gmom_ Bence takibe devam edin bir süre daha. Sürekli artmaya devam etmiş. Düzensiz artışa rağmen gebelikleri sağlıklı ilerleyenleri okudum burada.
Gzde_defne Gmom_ artışınız çok iyi değil ama düzeledebilir düzelmeyedebilir.biraz daha bekleyin.dua edin. kürtaj işlemi basit anestezi altında yapıyolar zaten 10 dklık işlem agrısı sızısı yok korkmayın
minikbebegim06 Gmom_ 1337 sonrasi aynı yerde tekrar kan verin bence yüzde 60 olmuş çünkü hep yanılmıyorsam sonuncu farklı yerde vermistiniz de o yüzden düşük çıkabilir diye konuşmuştuk
Gmom_ minikbebegim06 yok hepsi aynı hastane aynı saat başka doktora da gittim oda %95 sağlıksız gebelik görünüyor dedi canım 🥹
minikbebegim06 Gmom_ yaa öyle miydi yanlış hatırladim o zaman ama bence yeniden bi kan verin değişiklik olmuş mu keseye yeniden baksınlar gerekirse bi hastane değiştirin 🥹
Gmom_ minikbebegim06 işte eğer düzelirse öyle bir ihtimal yok deniliyor ama varsa da çocuk sağlıklı mı olur ki
minikbebegim06 Gmom_ bence başka doktora git kesenin şeklinde vs bozulma yoksa beta değeri az arttı diye bebek sağlıksız olmaz bunu hiç duymadım senin zaten yüzde 60 artışlar olmuş sonuncu biraz düşük ama aşırı da değil farklı hastanele görmesi daha iyi bence