Bende 35. Haftadayım fakat normal doğum planlandığı için tam gününü bekliyoruz doktorumla beraber sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah bence gayet uygun 38. Hafta 38den sonra zaten normal oluyor bebeğin sağlığına bağlı artık Allah yardımcınız olsun 🫀