aycatutall6121 37mm normal mi sizce ne zaman kısalmaya başlıycak acaba rahim ağzı normal doğum istiyorum bu haftada olup 37 mm olan var mı acaba
esca344 aycatutall6121 bana da 34 dedi o şu an ölçüyle alakası yok sancınızla da alakalı 0 açılma olup direkt doğum anında gelen sancıyla 2 saatte doğurdu arkadaşım
ayseheyecanli aycatutall6121 ne demek ki bu ben 36 deyım rahim ağzım kaç bilmiyorum çatı muaynesinde mi söylüyolar sizinkini neden o haftalarda söylediler ki çok erken çatı için
2633 aycatutall6121 merhaba canım benim 33 haftalık doktorum baktı 36.8 çıktı gayet iyi dedi bence seninde iyi
ayseheyecanli aycatutall6121 37 az mı peki kaç mm olması gerek yani bu mm dediğiniz şey doğum başlayınca 1 cm e 2 cm e ulaşıcak olan ölçü mü
Mutluanne311 Benim de 33+5 te 30mm ölçüldü erken doğum riskiyle ciğer geliştirici yapıldı şuan 34+2 30 mm çok mu düşük sizce
nergis97 Mutluanne311 bence çok düşük değil.benim iki aydır 18 -21 mm arası gidip geliyor 35.haftaya giricem,artık riskli dönemi atlattığımı düşünüyorum içinizi ferah tutun iyi düşünün iyi olsun 🫶
ayseheyecanli aycatutall6121 çatı muaynesi yapıyor yani peki sancıyı nat de mi görüp bakıuolar yoksa sizin sancım var demenizle mi
aycatutall6121 nergis97 inşallah canım yarın kontrolüm var artık rahim ağzı yavaş yavaş yumuşamaya başlaması gerek dedi bakalım
aycatutall6121 Rabia-T ben bugün kontrole gittim ama ölçmedik geçen hafta 37ydi zaten ama nstde de sancı çıktı bugün bir daha 16 ocakda gideceğim
Rabia-T aycatutall6121 Muhtemelen o vakte kadar biraz daha kısalır. Benim iki hafta arayla ölçüldü 3 mm kısalmış. 27 mm di ,24 mm oldu