ebru30 canım bence bekle. Bende çok heyecanlanmıştım regl günü test yapmıştım. Böyle Silik çizgi çıktı bende de . Ama kimyasal sonuçlandı. Özellikle ilk gebeliklerde böyle olabiliyor çok yaygın artık. Başka marka testler al, 2 günde bir test yap sabahları, yükselişi netliğinden görebilirsin. Bir hafta sonra falan kan ver. Çünkü erken verdiğinde yükseliş için 2 günde bir tekrar tekrar yükseliş için kan vermek zorunda kalıyorsun ve çok stresli oluyor