Bhrcbk Kızlar 27 haftalıgım dr suyunda azalma var dedı bu durumu yasayan varmı nasıl duzelır tansıyonum normal
Crocuss Bhrcbk zaten yazılmış ama ben de söliyim gebelik şekeri yok ise günde 1 bardak havuç suyu iyi geliyormuş
Bseyldrm Bhrcbk sıkmanız gerekiyo. Banada doktor amniyon sivisi sinirde demisti. Bes gun sonra normale dönmüştü havuc suyu ile
Bhrcbk Bseyldrm benım sınırda degıl de cok az azalmıs canım gecen hafta normaldı haftalık gıdıyorum kontrole tamam sıkma ıcıyım canım teşekkür ederim
Bhrcbk Alminaaaaaa dırekmı yesem sıksammı canım benın ılk cocuk 27 haftalıgım suan tansıyonum yuksektı normal suan
Alminaaaaaa Bhrcbk makina da suyunu sıksan çok iyi olur ben suyunu da içtim kendini de yedim birde gebelik tansiyonu varsa sende çok dikkat et kendine
Bhrcbk Alminaaaaaa edıyorum canım tansıyon aletı ıle dolasıyorum tuzsuz yıyorum tamam bende sıkarım hem yerım haftaya yıne kontrolum var umarım duzelır gunluk bı bardakmı ıctınız