Babyybabyyy Kızlar şu an 36+4 haftalık hamileyim. 37de alırız dedi doktor pazartesi günü 37 olmuyor mu? Yolsa 38 olunca mı 37 oluyor. Komşunun kızı öyle dedi kafam karıştı
mervedmrcn Babyybabyyy şuan zaten 37.haftanın içindesiniz, pazartesi 37 haftayı tam dolduracaksınız, eğer 37.haftada alırız dediyse o hafta içerisinde doğum yaptırır. Size gün vermiş olması gerekiyor aslında
LionsMom İsteğe baglı sezeryan da olsa 37 çok erken değil mi biraz daha içerde gelisseydi anne karnındaki 1 gün dışardakş 10 güne bedelmiş