orkidemm_ kızlar 1000 den fazla olması normal mi ayrıca ilk değerim 367 de progestanım 22.59 du bu sağlıklı gebelik gibi duruyor mu yani rahim içinde ??
Nesonunbeybi orkidemm_ bildiğim kadarıyla olması gereken yaklaşık her gün 2 katına çıkması ama bence doktorunuza danışın tabi sağlıklı olup olmadığını burdan bilemeyiz umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız alırız hep beraber 🙏🏼
gulsemm orkidemm_ benim 853 ken kese görünmemişti. Sadece rahimde kalınlaşma var dedi doktor. Muhtemelen bu değerde görünmeyebilir
eliff__ orkidemm_ canimm gözün aydın cok sevindim adina bildiğim kadarıyla kimsayal gebelik gecirmistin dimi ne hamile kalmak için ekstra bisi yaptinmi
orkidemm_ eliff__ yok canım kimyasal değildi dış gebelik geçirmiştim Allah razı olsun darısı başına hep sağlıklı beslendim egzersiz yaptım ve hemen olmayacağını düşünmüştüm 🤔
eliff__ orkidemm_ darısı başıma inşAllah brnde iğne vurulmuştum kan vermistim birgün önce çıkmamıştı kesin sonuç icin pazartesi kan vericem yoksa artkk bende kilo vermeye çalışıp gebeliğimi kafamdan aticamm
orkidemm_ eliff__ canım ben çok zor şeyler yaşadım dış gebelik açısından kurban olduğum Allah nasip etti yakın zamanda ben de elimden geleni yaptım hep dikkat ettim sen de yap egzersiz yap 20 dk da olsa
orkidemm_ Esma006 canım benim geç döllenme galiba ya o yüzden anca keseden anlaşılır herhalde yoksa şuan son adet tarihime göre 5+4 mü ne olması gerek