senem-yabaci hayirlisi olsun tatlim 💓 benim 2 oglum var bu 3.gebeligim buyuk oglum hamile oldugumu ogrendiginden beri kiz kardesim olucak diyip diyip duruyordu herkes senin oglun olucak vs diyordu ama bende senin gibi hep niyeyse kiz hissediyordum habire icime ole doguyordu suan 20 haftalik oldum buzamana kadarda hic kendini gostermedi doktorlar tahmin ediyorlardi 2gun once detayliya bir gittim aman allahim prensesim olucakmis resmen doktor ultrasonda bakarken agladim bazen annelerin kalbine doguyor umarim seninde gonlunden gecen olur Allah nasip eder kuzum 💓 kac haftaliksin