Annneyimbenn49 Merhaba kızlar. 1 hafta önce hamile olduğumu öğreniyorum. kanama oluyor güya yerleşme kanaması diye ama dış gebelik olduğunu öğreniyorum. Eğer varsa sizde sakın ihmal etmeyin kanın miktarı rengi ne olursa olsun. Hastaneye gidin.
semi29_ Annneyimbenn49 bu dış gebelik değil boş gebelik oluyor dış gebelikte kese yumurtalıkta veya tüplerde oluyor o da ilerlemişse bazen çok erken de farkedilebiliyor size doktor mu söyledi dış gebelik olduğunu
semi29_ Annneyimbenn49 kese rahimde görünüyorsa boş gebeliktir dediğim gibi dış gebelikte kese de oluşmaz rahimde görünmez tüplerde veya yumurtalıkta oluşur