Mervesare0 39+4 de mecburen sezeryan oldum yoksa normal doğum için bekliyorduk. Fakat ben zehirlenince bebeğinde suyu cok azalmıstı bebeğin canını tehlikeye attığım için mecburen sezeryana girdim. Yani hiç bir zaman sezeryana zorlamadı sonuna kadar normal doğum için bekledik