Bahar0101 ben Haluk ballıya gidiyorum evet 2. Gebeliğim bu memnunum cünkü doktorumdan Allah var beni hiç bir zaman aklımda sorularla bırakmadı istedigim zaman ulaşabiliyorsun ilk doğumumda hele son zamanlarda sancım kasılmam çoktu haftasonu bile devamlı telefonlastık konustuk takip etti beni güler yüzlü asla kırıp incitmiyor zira bazı doktorlar öyle ayrıca bilgilide bir hoca öyle ama söyle bir sey var ben iyi anlaşıyorum diye baskası analasacak diye bir kaide yok tabi gidip görmek bakmak gerekir