tsmutter Ceycey22 ben de dün yaptırdım, muayeneye bir ay önce gitmiştim. Detaylıya dün girdim 21+0’da, 24-25 gibi aç karna gitmeyi planlıyorum şeker yüklemesi için. Ben de muayene rutinimi aksatmış mı olacağım diye düşündüm ama bilemedim
tsmutter Ceycey22 yok bir ay bekeyeceğim detaylıya yeni gittiğim için, 2 ayda bir olmuş olsacak rutin kontrol yani 😅