Dunyammmmmmm Merhaba hanımlar kaçıncı haftadasınız ve en çok neyi özlediniz hamileliğiniz boyunca ☺️ Ben 33 haftadayım yıldız gibi uyumayı özledim 🙈
Krispiim16 Dunyammmmmmm yüz üstü uymayı bacaklarımı istediğim şekilde atmayı düzgün fiziğimi eski kıyafetlerimi pürüzsüz cildimi 😂 neyse ki kızım için herşeye değer 😂
Deletedmom197 Dunyammmmmmm 31+3 günlüğüz bizde yüz üstü yatmayı rahatça hareket etmeyi özledim. Bazen yürürken kendimi robot gibi hissediyorum ya😂😂😂
Ayazayaz Krispiim16 Canım biz senle aynı aynı haftadayız ben hala çok uyuyorum 🙈 ve yarım yüzüstü uyuyorum yani karnımı ezmeyecek şekilde
Gulzar Yüksek bel pantolon giyip bluzu içine sokmayı özledim 😢suşi yemeyi ozledim yatağa zıplamayı ozledim😄
Dunyammmmmmm Gulzar bitirmişsin canım sen. Bu Arada profiline baktım da sabırsızlanıyorsun ve stres yapıyorsun gibi biraz sanki ☺️ Unutma en güzel şeyler beklemediğin anda gelir 🤗
Gulzar Dunyammmmmmm çokta kalmamış aslında ama son günler bebek her an gelecekmiş gibi insan beklediyi için zaman geçmiyor 😓
Gulzar Dunyammmmmmm hemde nasıl sabırsızlanıyorum anlatamam her gün bu gun gelicek diyorumda gelmiyor 😁