Edarotti Merhaba yardımcı olur musunuz Gögüs ucum küçük ve doğuma kadar biraz çıkması için göğüs kalkanı kullanmaya başlayacaktım bugün ancak kalkan tutmuyor oturtamadım kayıp gidiyor ben mi yapamadım
gamzeoktay Edarotti aşkım gerek yok öyle şeylere dogum yapınca çıkar göğüs ucun benimde ilk çocuğumda hiç yoktu ama dogum yapıp oglum bir kaç kez emzirince cikti
MervEslinArden Edarotti Fotoğraf atabilirmisin dediğin kalkanı bilmiyorum benimde gögüs ucum ufak denemekte fayda var
Edarotti gamzeoktay Açıkçası ben de öyle düşünmüştüm ancak bir ebe ile anlaştım ve o doğumdan önce beni de kontrol ediyor o da bu yöntemi kullanmamı söyledi günde 1 saat takıp 5 dakika mola verecek şekilde periyotlar hazırladı ve 1 hafta civarı yapacaktım ancak yapamadım bugün
gamzeoktay Edarotti inan gerek yok böyle şeylere dogum yapıp bebek bir kaç kez emdikten sonra çıkacaktır bol bol emzirirsin 🙏
Edarotti MervEslinArden Amazon’dan link ekledim ama açılmazsa eğer siz google yazabilirsiniz medela marka göğüs kalkanı diye aynısı philipsde de var
Edarotti MervEslinArden eğer bulamazsanız özelden fotoğraf da atabilirim buradan yükleyemiyorum yurt dışında olduğum için de bazı siteleri Türkiye’de açmıyor
MervEslinArden Edarotti Teşekkür ederim baktım denemekte fayda var bende bi bu konunun üstüne düşeyim
Edarotti MervEslinArden bana günde 3er saat her 1 saatte 5 dk mola verecek şekilde kullanmamı söyledi ebem haberiniz olsun
Edarotti MervEslinArden bu arada yapmayı başardım ben sütyen ya da bralet giymediğim için olmuyormuş ahahahha üstüne bralet giyince kalkanların göğüs ucumda kalmasını sağladı destekledi yani sizde eğer denerseniz kalkanın üstüne sütyen giyebilirsiniz