kcgdm Kizlar ikili tarama testinde herhangi bir sorun görmesi doktor 3lu de yaptırdım risk var dedi yaşayan var mı ne yaptınız. Fetal DNa önerdi bana . Burun kemiği ense kalınlığında sorun yok dedi . Ne yapayım bilgi verir misiniz
Bluebey kcgdm herkes 2 li testi öneriyor 3 lu 4 lu test te yanlis cikabiliyomus zaten 2 li testiniz guzel gelmis ben hicbirini yaptirmadim bile
egenin_annesi_ kcgdm 2li testi yaptırdığımda doktorum bana bi değerin düşük çıkmış perinatolojiye randevu alıp git dedi aylarca randevu almak için uğraştım alamadım gitmedim bi sıkıntı çıkmadı 3lü 4lü filan hiç yaptırmadım sadece 2li