Kızlar merhaba derim çok kalın olduğu için doktor sürekli yakınıyor bu çocuğu ne zaman net göreceğiz diye😅ikili test ultrasonu için bile alttan bakmak zorunda kaldılar. Gerçekten tabiri caizse eşek eti gibi çok kalın bir etim var göbeğimden hiç bir şekilde gözükmüyor şimdi 12.haftadayım alttan baktı sorun olmaz belki ama ilerleyen zamanlarda ne olacak hiç bilmiyorum? Böyle bir durum yaşayan var mı çok merak ediyorum beni bilgilendirirseniz çok sevinirim 🩷