mcansu okuyananneeeee aslında ekstra bişi yapmadım canım istedikçe yedim iştahım yoksa zorlamadım. Ben sanırım metabolizma olarak hamileliğin yaradığı insanlardanım. Çünkü şunu da yemedim dikkat ettim kesin kastım kendimi falan dediğim bişi olmadı
Momiesss Beril16 ya öyle de mesela ben saglik ocagina gittigimde hemsire hep cok hizli kilo aldigimi söylüyor moral bozuyor
Benanne13 Momiesss ben 37 hafta 19 kilo aldım ahahahhaa hiç kesmeden yedim masallah bence saglıgınızda ve bebegin saglıgında bi sıkıntı olusturmuyorsa cok da takmamak lazım
Aysegulss 17+4 haftalığız 68 kilo ile hamile kaldım suan 72 kiloyum 4 kilo almısım banada hızlı ilerliyorum gibi geliyor ya bilmiyorum morelim bozulmuyor değil 🥹🙈
Kardenizz Momiesss 22+3 45 ile hamile kaldım 51 im şuan daha 6 kilo aldım yani hala da alırım gibi geliyor😅
Zeydanus 12+2 gebelik 56ıle başladım 59,70 sabah tartıda gorelı moralım bozuk hemse ekmek hamur. Aburcubur yemeyerek kılo alıyorum egzersızde yapamıyorum kalbımdekı rıtm bozukluğu nedenı doktor yasakladı
Aleynaaatml Momiesss 20 haftalık gebeyim +6 kilo aldım 53 kilo ile başladım doktorum daha da kilo alabileceğimi bunun normal olduğunu söyledi zayıf olduğum için 70 e kadar çıkabilirsin bile dedi bakalım
Momiesss Aleynaaatml evet kilonuz az oldugu icin doktor normal karsilamis ben 67 ile hamile kaldim suan73 oldum bakalim doguma kdar kac olurum kim bilir