Gizen ohoo hemde nasıl ben yatak kan içinde uyanmıştım gece yarisi öldüm sandım çocukta öldu kesin dedim hiç birşey olmadı Allah’a şükür iğne olup birgün yatıp geldim çocuk hareket ettikçe yada sen hareket ettikçe o altta yapışık olduğu için kipirdadikca kanama ypiyordu yani ben böyle birşeyden sorunsuz çıktım sanada umut olsun doktorlar en beterini konuşuyor belki beş altı doktor gezdim.