ebru30 Bu konuda birinin post açması beni çok mutlu etti çikolata kistim var sol yumurtalıkta ve 1 buçuk sene boyunca çocuğum olmadı. O ay doğum turuna çıktık ve ben memleketime de gittim annemin teyzesi bu işlerden çok anlar ne kadar gitmek istwmesemde beni götürdüler. Sol yumurtalığıma baktı bastırarak bu atmıyor ama sağ yumurtalığın çalışıyor bebek istiyor dedi. Bana sol yumurtalığının oraya kaşık bölgesine yani yakı yapıştır dedi birde tam kuyruk sokumuna 1 hafta 15 gün kalsın diyerek ben eve döndğm ve söylediği şeyleri bir bir yaptım. Yakı çok canımı acıttı bu arada bunuda ekliyim baya yakıyor ama dayanmak gerek 1 hafta kadar bekledim sonra çıkardım. Tabi hiç kafama takmadım o ay da gebeliği ve ben yakıyı yapıştırdığım ay hamile kaldım🥹
Yani hamileliğim sonlandı ne yazıkki 11 haftalıkken ama çok çok mutlu oldum en azından hamile kalabildiğimi bilmek bile beni çok mutlu ediyor.