Bilgesado canım öncelikle Rabbim sağlıcakla kavuştursun. Bende de gebelik şekeri çıktı diyete basladim 8 kilo verdim 1bucuk 2ayda. Diyetisyenim kilo vermeni önermiyorum önemli olan hızlı almaman yada sabit kalmasi demişti ama vermişim hamile kaldığım kilodan 3 kilo eksiğim şuan da ama çok şükür bebegimin gelişimi kilosu iyi. 35 haftaligiz şuan. Doktorun aksi bi durum görürse extra vitamin vs verir. Merak etme bebiş senin depolarindan besleniyordur yinede biraz daha öğünlerini sıklaştır ceviz meyve pekmez kaşar falan direk bebişe kilo aldırıyor diye biliyorum bunları tüketebilirsin 😊