Zeynep_Sedat Çok mutluyum. 2 oğlum var bir tane de kızım olsun çok istiyordum. Rabbim çok şükür nasip ediyor. Belirtiler erkek yönündeydi eşim hariç herkes erkek diyordu. Ama doktor net kız dedi 🥰
Dolunay_dolunay Zeynep_Sedat Allah kalbinizden geçeni kucağınıza nasip etmiş sağlıcakla kavuşun inşallah ben de kızım olmasını çok istiyorum bana da dua eder misiniz sevincinizle içten dua kabul olur inşallah 💖😍
2bebek-41 Zeynep_Sedat çok sevindim benimde bir oğlum var 1 hafta sonra 14+6 da bende gidicem cinsiyet için benim de kızım olur inşallah dualarınız da bana da yer verir misiniz
Dilaraa0740 Zeynep_Sedat benimde bir oğlum var birde kızım olsun çok istiyorum dua edermisiniz teorilere göre erkek çıkıyor 🥺🥺
Zeynep_Sedat Dolunay_dolunay tabiki ederim. Önce sağlıklı sonra Rabbim kalbinizdeki kız evladı versin hayırlı bir şekilde 😍
Zeynep_Sedat 2bebek-41 tabikiiii inşallah sağlıklı güzeller güzeli bir kızın olur 😍 Rabbim herkesin gönlüne göre versin