Nys1600 Kızlar 16.haftamın içindeyim karnım artık dışarıdan belirgin bebek cinsiyeti erkek o yüzden mi bilmiyorum herkes 5.ayda çıkıyor diyor ben 4.ay sanırım ama belirginleşti görünüyor böyle erken çıkan var mı? Sizce de erken değil mi?
isimsizdir Nys1600 sanırım erkek bebekler erken çıkıyor benm kızımda karnım 6.aydan sonra çıktı hiç hamile olduğum anlasilmiyordu Ama şuan 30 haftalık olduk ama gören sanki 9aylik doğuracak gibiyim
Faiirlytale Nys1600 benim kızım olacak ama benim de erken çıktı karnım bence yapıdan yapıya değişen bir durum
bereninannesi__ Nys1600 benim 12 haftalık çıktı 😂 tabi dışarıdan biri hamile olduğumu anlayacak kadar değil ama ben farkettim
MervEslinArden Nys1600 18+0 erkek bebik hemen belli oldu karnım kızıma hamileliğimde 24.Haftada anca belli olmuştu dümdüz karınla hamile kaldım iki bebeğimede erkek çabuk belli etti
hubanurozbas- Canım belki iç karnın küçüktür o yüzden çıkmıştır ama minikler artık büyüyor benim de oğlum olacak şuan 34 haftadayız ama 16 haftada karnım belli olmaya başlamıştı 😇
Nys1600 MervEslinArden benim bunun yarısı kadar şu anda. Bir de sizde de oldu mu uzandığımda göbek deliğimin altında sivri bir çıkıntı oluşuyor
Nadiya07 Merhabalar benim ilk gebeliği m’de kızdı çok erkenden çıkmıştı hatta 5 aylıkken 7.5 aylık gibi duruyordu. Şimdi oğlumda daha da erken çıktı ama öncesinden de tecrübeliyim. Şaşırmıyorum. Vücut yapısına bağlı bence ve de iç karna bağlı.
Baby_B Nys1600 normal canim Bol giymiyorsan cok,disaridan anlasilir Biz simdi 27+6 dayiz Kocaman olduk
mcansu Nys1600 rahim ile ilgili bir durum benim 3 aylıkken dışarıdan belli oluyordu karnım iki gebelikte de erken çıktı 12-13 haftalık. İlki erkekti bu kız. Rahim önde olunca daha çabuk belli oluyor gerideyse daha geç. Bu halk arasında iç karnı dar geniş dediğimiz durum işte
ertonunannesi23 Nys1600 benim 2 buçuk ayda çıkmıştı banada hiç normal gelmemişti ama baktım ki inmiyor bu bebek dedim
TugceOrak Nys1600 benim de 15 haftayken çıktı bir anda ☺️ Ben de erkek bebek bekliyorum şuan 16+3 olduk canım. Cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum kiminde erken çıkıyor karın kiminde geç ☺️ Benim çok hoşuma gidiyor bu görüntü valla çok sevdim
queenanne1 Nys1600 bence gayet normal hiç kafanıza takmayın karın kaslarımızdan kaynaklanıyor. benimkide bayadır belli oluyor acaba benimki mi çok büyicek diye düşünüyodum öyle olan çok insan görünce garipsememeye başladım. 20.haftadayız penguen gibi yürüyorum kapalıyım bol giyindiğim halde dışarıdan bariz belli oluyor🫠
Nys1600 queenanne1 benim bir de göğsümün altından başlıyor şişlik altta rahim şiş üstte mide şiş gibi duruyor sanırım gazım da oluyor hep
Gunellka Merve6521 yok canım ben dr 2 aylığım şu aylar baya qaz yapiyor ondandır bir de su çok içiyoruz bebe daha minnacık 1,5 gr
Merve6521 Gunellka aynen bende öyle düşünmek istiyorum çünkü birşey de öyle çok yemiyorum ama 3-4 kilo almışım o normal gelmiyordu
aysegul2812 Nys1600 benim 12. Hafta da ayva göbek gibi çıkmıştı bu kadar erken olmaz demişti herkes ama görünce tecrübe etmiş olduk kızım olacak bu arada 😀