caglaoztrk Kızlar şu an 27 haftalık hamileyim, 2 kilo aldım sadece bebiş de 1 kilo olmak üzereymiş. Son 3 ay zaten kilo alınır diyorlar ama mesela 10 kilo birden alır mıyım? Nasıl bu süreci kontrollü yönetebiliriz siz ne durumlardasınız
hubanurozbas- caglaoztrk canım emin ol herkes senin gibi az kilo ile hamileliği bitirmek ister😀 Bebek alsın yeterki. Çok da birşey kalmamış zaten yarılamışsın belki yapın gereğidir ama son 3 ayda biraz daha fazla alınıyor 10 kilo birden almazsın bence alsan da bebeğe yarayacak zaten Ödem falan derken rahat 6-7 alabilirsin bence
ceren-123 caglaoztrk 35+1 9 kilo aldım ve 30.haftadan sonra kilom sabitlendi almıyorum herkesin vücudu farklı gebelik süreci farklı alacaksınız diye bir şart yok 🥰
Jasmine2426 caglaoztrk yok dikkat ederseniz okadar almazsınız ben 30 dan sonra 5 kg aldım 37 haftalıgız
caglaoztrk hubanurozbas- valla ben az alayım yediklerim bebişe yarasın diye dua edip duruyorum,hamilelikte ekstra alınan kilolar doğumu zorlaştırıyormuş diye dikkat etmeye çalışıyorum ama çevreden o kadar çok asıl kiloyu şimdi alacaksın lafı duyuyorum ki ne kadar olabilir ki diye bi sorayım sizlere dedim 😁
Nuraydiyebiri ceren-123 ayy bana umut oldunuz 😊 ben de 9 kilo aldım, 30. Haftam bitti. Sonrası sizin gibi olur inşallah