ykaya18 Kısmetse 17.01.2025 te doğumum var 🤰🤰 Hanımefendi çok hareketli ve çok aceleci inşallah gününü bekler, şans dileyin 🌸🌸
Topraksmom ykaya18 merhaba benim kızım da çok hareketli haftaya cumaya gün verildi 3 ocak ama sanki çıkacakmış gibi aşırı zorluyor tekmeler 38 haftalığız haftaya 39 oluyoruz inşallah bekler gününü 😊🌸🙏🏼
ykaya18 Topraksmom Oh maşallah, inşallah 🌸🌸 Biz de aslında 23.01 istedik 39 haftayı beklemez dedi doktorumuz 🤭🤭