Merhabalar, doğumum yaklaştı ve doğum yapacağım hastaneyi belirlemem gerekiyor. Genesis, Dünyapark ve Dicle Memorial hastanelerinden hangisini önerirsiniz? Doğumhanede yalnız kalmak istemiyorum refakatçi olsun istiyorum ve doğumdan sonrada refakatçim kalsın istiyorum. Bu üç hastaneyle ilgili yardımcı olacak var mıdır acaba?