rumeysa124455677 Erken gebelik testi yaptım çok silik ikinci çizgi çıktı foto eklemeyi beceremedim bu ne demektir lütfen yardımcı olur musunuz 
Baby_B rumeysa124455677 adetin gecikti mi? Benim 7 guj gecikmisti gec döllenmeymis 42 ile ogrenmistim simdi 27+6 dayimm Sizinde silik var olabilir bi kan verin takio edin
Asel_in_annesi Bence bir kan ver canım hayırlı olsun gebelik var gibi benim de öyle silik çıkmıştı şimdi 15+6 haftalık hamileyim
sseevvaall4 rumeysa124455677 Gün içerisinde de tekrarlayabilirsiniz çizgi tabi gün geçtikçe daha da belirginleşmesi lazım