Meltemanneolsun Kizlar 9. Haftaya gireceğim yarın buguncok fazla akıntım geliyor hafif sarimsi yoğun. Kokusu yok öyle hafif bir koku. Bir şey olmamıştır de mi normal mi ki böyle
Berrakk39999 Meltemanneolsun benim de öyleydi doktor biraz enfeksiyon var dedi ama fitili 12.haftadan önce kullanmanı önermem dedi sirkeli su yaptırttı onla temizledim ve çok su içtim geçti sonrasında ama hamilelikte sarı akıntıya normal diyorlar korkmayın içiniz rahat olsun
AybenYB Meltemanneolsun bana da aynısı olmuştu doktorum aşırı kötü kokmadığı sürece ve idrarda yanma olmadığı sürece sıkıntı olmaz bol su iç dedi ben de öyle yapıyorım ilaç falan vermedi gebelikte akıntı olabiliyor dedi
GirlandBoy_Mom Meltemanneolsun belki başlangıcı olabilir canım Doktor’un fitil veya toz bi ilaç var onu başlayabilir
Meltemanneolsun GirlandBoy_Mom hmm ben bı goruseyim yarın doktorumla o zaman. Bı de anı bı kramp oluyo kasiklarimda saniyelik sonra geciyo ara ara
Berrakk39999 Meltemanneolsun ayagınızı çok sıcak tutun bir de hamilelikte çok çabuk enfeksiyon kapıyoruz sanırım o dönem kasıklarımda agrı da oldu benim baya huzursuz olmuştum dinlenin geçer inşallah
GirlandBoy_Mom Meltemanneolsun evet canım görüş istersen korkulacak bişey değil geçer gebelikte oluyor geçmiş olsun 🌸
Meltemanneolsun AybenYB yok öyle kokusu yok sadece birden aktı korktum ben kanama falan geldi sandım ödüm patladı.
AybenYB Meltemanneolsun bol su içmeye çalışın ben bir sabah limonlu su da içmiştim bir bardak kdar o da biraz iyi gelmişti
AybenYB Meltemanneolsun ben günde 3 içmeye çalışıyorum, ufak enfeksiyon başlangıcım vardı ama doktor bir sorun olmaz bol bol su iç demişti
AybenYB Meltemanneolsun evet, çok içemiyorsanız belki bir bardak limonlu su deneyebilirsiniz, ben de benzer bir post açmıştım limonlu suyun iyi geldiğini söylemişlerdi, hafif işe yaradı gibi hissettim ben