Niscat Merhaba kızlar doktorum idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi ve 1000lik antibiyotik yazdı. 21.haftadayım siz hiç antibiyotik kullandınız mı? Bana ağır gelecekmiş gibi hissediyorum
[silindi] Niscat canım enfeksiyon için ben de kullandım. Bence öyle düşünme, doktor seni ve bebeğini düşünüp ölçüp tartıp veriyor ilacı. Ki enfeksiyon antibiyotikten daha zararlı emin olabilirsin…
Nhrr Niscat ben kullandım hatta bakteri çıktı damardan antibiyotik verdiler 5 gün hiç bir sıkıntı olmadı merak etmeyin.