Ben ilk bebekte bile o kadar kiz geciyodu icimden kiz istiyodum erkek diyince baya bi zor oldu alismasi kabul etmesi detayliya kadar umudum vardi hatta sonra kabullendim 🙃 ilk basta saglik tabiki ama insan istiyo sirf erkek diye ikinci bebegi dusunmeye basladim simdiden diyorum oda erkek olursa 🤣 alisveriste kiz reyonlarinda gozum kaldi hep 🥺