Demetbsts Zeynepth ya ben 14 +5 günlüğüm şuan 3. Sezeryanim ama arada 12 sene var erkenmi alırlar doğuma yoksa bekletirlermi normal doğuma bilmiyorum bana yorum yapın bayanlar
Ogrtmn_gbe Zeynepth 16+5 iz. Çok stresli bir süreçteyiz amniyosentez sonucu bekliyoruz temiz çıksın diye dua ederek..
Ayshababy Susu45 bu seferde hisetikden sonra 1 gün haraket etmedinde acaba iyimi diye duşunmeye başliyoz çok zor hamilelik 😀
Bett2206 Sdurum olabilir bizim fetal dnayla belliydi zaten ama dün doktorumuz baktı %100 kız dedi biz de gördük 🥰
Bett2206 15+4 üz kızım olucak inşallah dün kontrolümüz vardı 1 hafta önde gelişmesi 150 gram olmuş miniğim 🥰